Re:blog
Elsa 2014-08-07
A mi tampoc m ' agraden les mates
Re:blog
Elsa 2014-10-23
Vui que més gent em bisiti
Enhorabona!!
Olga Quelon 2014-07-10
Molt bona iniciativa!! Endavant amb l'aventura d'aventures!!
Grasies!!!
Elsa 2014-07-09
Seguiré escrivint les meves aventures.
Rectificació
Joaquim D. Macià 2014-07-09
Em referia a la Queti. Error de principiant
Re:Rectificació
Elsa 2014-07-10
No pasa res
Re:Re:Rectificació
Elsa 2014-07-10
Dacor
Re:Re:Rectificació
Elsa 2014-07-10
Tranquil
Blog
Joaquim D. Macià 2014-07-09
Molts ànims Elsa, no defalleixis en el teu propòsit. Fes com ta mare, tens un bon exemple ben a prop.
Un petonàs
Un petonàs
enhorabona!!
Alfons Marquez 2014-07-09
Es veritat el carnaval Venecià, es pot arrivar a ser com el de Vilanova.
però el de Vilanova es el millor.
però el de Vilanova es el millor.